Čo ti chýba na Gatromenu ? Pridaj svoj podnik na Gatromenu


Arašidový koláč s jablkami (bez lepku, bez cukru)

Vajíčka si oddelíme a žĺtka vymiešame s roztlačeným banánom do penista. Pridáme rozpustené maslo, kokosové mlieko a postupne ostatné suché suroviny. Arašidovú múku dosiahneme...


Prečo hodnotiť a vyjadriť svoj názor na Gastromenu.sk?

V dnešnej dobe, kde ťa neustále v telefóne vyzývajú rôzne aplikácie hodnotiť, kde sa kamkoľvek pohneš na internete a vyskočí ti okno "Ak si spokojný, nezabudni ohodnotiť", kde všetci od teba vyžadujú všade a za všetko tvoje hodnotenie, vzniká otázka - či to má celé ešte význam!

My v Gastromenu.sk sme sa rozhodli takisto pre systém hodnotenia, ktorý je u nás 5 hviezdičkový. Tu sa dostávam k otázke prečo. Pri mojich prezentáciách sa ma veľa reštauratérov pýta, čo ak bude niekto hodnotiť tak, že bude neobjektívny a poškodí dobre meno našej reštaurácie - podniku. Mojou odpoveďou je, že hodnotenie na Gastromenu.sk nie je anonymné. Každý, kto chce vyjadriť názor, sa musí riadne zaregistrovať a až potom môže hodnotiť. To znamená, že sa eliminujú hodnotenia tých anonymov, ktorí by zámerne poškodzovali vulgárnosťou značku a dobré meno reštauratérov - prevádzkovateľov gastro podnikov.

To ale neznamená, že Gastromenu.sk bude odstraňovať všetky negatívne hodnotenia. Samozrejme reštaurácia - podnik môže vždy na hodnotenie, komentár aj odpovedať.
Musíme si priznať, že aj zlé hodnotenie je hodnotenie. A myslím si, že dokonca to zlé je niekedy lepšie ako to dobré. Áno, to dobré samozrejme poteší, ale to zlé je ten správny katalizátor na nápravu. Prečo? Keď je zlé hodnotenie adekvátne, tak by malo napomôcť k zlepšeniu alebo dokonca napomôcť k odstráneniu vzniknutého problému. Zober si, že nie vždy si všimneš niečo, na čo pozeráš deň čo deň. Môžeš na to pozerať celé hodiny a nemusíš si to vôbec všimnúť. Na to slúži to poklepanie po pleci, v tomto prípade, je to to naše hodnotenie. A vuala, daný problém je vyriešený. Doslova by sme mohli povedať, že človek potrebuje taký malý štuchanec aby sa rozhýbal. A to myslím v dobrom!
➡ Týmto blogom sa nechcem ospravedlňovať za to, čo je v dnešnej dobe úplne prirodzené. V úvode som načrtol ale inú otázku. Či nás to už vlastne neotravuje? Či nás neotravuje stále niečo hodnotiť? Aj tu si myslím, že kto nemá názor, nemá nič! Nič myslím, že keď človek nemá názor, tak asi ani nežije. Pokiaľ názor má, tak nech ho vyjadrí.

Ďalší príklad použijem toto. Zober si, že si chceš niečo kúpiť. Samozrejme hľadáš to kde? Samozrejme na internete. A rozhoduješ sa podľa čoho? Áno sú to tie žlté hviezdičky a nie len tie. Je to aj počet hodnotení a ďalšie ukazovatele, podľa ktorých sa rozhoduješ, ktorý tovar si kúpiš. Ďalej je to pri nákupe dovolenky. Nefunguje to presne tak isto?

Takže končím tento blog a vyzývam ťa - ohodnoť si svoj podnik a pomôž tak tým, ktorý ho nepoznajú, aby ho mohli navštíviť. - registrovať sa a hodnotiť

PS: Hodnotiť môžeš aj tie do ktorých vstúpiš prvý krát. Je to predsa tvoj názor a za názor sa netreba hanbiť, či?

Takže prichádzame do finále. Má hodnotenie zmysel?


Ktorý podnik má aspoň 4,5 - možno dokonca 5 hviezdičiek? Nerozhoduješ sa podľa toho, ktorý podnik na základe tohoto hodnotenia navštíviš? Pokiaľ ho poznáš, podľa hodnotenia sa riadiť nemusíš, ale čo keď daný podnik nepoznáš? - registrovať sa a hodnotiť

Tento blog vznikol na podporu hodnotiaceho systému na Gastromenu.sk
Aktualizované: 13.10.2019
Autor: Branislav Brežák Zdroj: Foto Branislav Brežák